piątek, 6 grudnia 2024
Informacja o zakończeniu weryfikacji formularzy do Projektu
„Kujawsko - Pomorska Teleopieka Etap I”
Informujemy, że z dniem 29 listopada 2024 roku zakończyliśmy weryfikację wniosków złożonych w naborze do II etapu rekrutacji do Projektu partnerskiego, pn. „Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I”, współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Priorytet FEKP.08 Fundusze Europejskie na Wsparcie w Obszarze Rynku Pracy, Edukacji i Włączenia Społecznego, Działanie FEKP.08.24 Usługi Społeczne i Zdrowotne.
W terminie naboru tj. od dnia 16 września 2024 roku do dnia 31 października 2024 roku do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, jako Realizatora Projektu w mieście Bydgoszczy, wpłynęło 290 formularzy zgłoszeniowych, w tym 238 do usługi teleopieki („bransoletek życia”).
Wszystkie osoby, które złożyły formularz na usługę teleopieki, tj. 238 osób, zostały pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do Projektu. Pozostałe osoby, tj. 52, które zgłosiły w formularzu chęć skorzystania wyłącznie ze wsparcia w formie usług pomocy sąsiedzkiej, również spełniły kryteria formalne i zostaną przekazane do dalszej oceny Partnerowi – Fundacji Ekspert - Kujawy, odpowiedzialnemu za realizację tego zadania.
W związku z trwającą procedurą przetargową oraz zmianą lokalizacji Telecentrum (od stycznia 2025 roku) przewidujemy, że w I kwartale 2025 roku wręczone zostaną urządzenia do teleopieki nowym uczestnikom.
Po zakończonym naborze, zgłoszenia, które w dalszym ciągu wpływają do siedziby MOPS, automatycznie zasilają listę rezerwową. W listopadzie na liście rezerwowej znalazło się 19 osób. Lista rankingowa oraz lista rezerwowa, dot. wsparcia w formie usługi teleopieki, dostępne są w Biurze Projektu, w MOPS przy ul. Ogrodowej 9 w Bydgoszczy, w pokoju nr 47c.W ramach II etapu rekrutacji pozostała dokumentacja projektowa będzie uzupełniona sukcesywnie, podczas wizyt pracowników socjalnych z Działów Pomocy Środowiskowej MOPS, przeprowadzonych zgodnie z miejscem zamieszkania Uczestnika.
Prosimy wówczas o przygotowanie następujących informacji:
- spisu przyjmowanych leków na receptę (nazwa oraz dawkowanie leku);
- zaproponowanie osób do kontaktu (będą to osoby poinformowane w pierwszej kolejności przez pracowników Telecentrum o sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia Uczestnika po uruchomieniu przycisku SOS).
red. Marta Frankowska